Категорії

Контакти Доставка і оплата   +380 99 092 7381
  support@tapok.com.ua   +380 99 092 7381 Вибране

Публічна оферта

Обмін і повернення товару, купленого в інтернет-магазині "TAPOK", здійснюється відповідно "Законом про захист прав споживачів".

1. Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий разом з проданим товаром. Якщо аналогічного товару немає в наявності, клієнт має право придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару з вирахуванням 1% витрачених магазином на переклад і переведення в готівку грошей + витрати на доставку товару транспортною компанією і назад (в обидва кінці) оплачує покупець, мінімум 100 грн.

2. При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки із Клієнтом провадяться виходячи з вартості товару на час його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються клієнту, не пізніше ніж протягом семи днів з дня отримання нами повернення товару. Приватним особам повернення грошей проводиться тільки платнику і тільки на особисту картку банку.

3. Якщо покупець не забирає замовлений товар з транспортної компанії (по будь-якої причини), хоче обміняти товар або повернути (по будь-якої причини), то передоплата повертається з вирахуванням витрат за послуги транспортної компанії в обидва кінці, плюс 1% витрачених магазином за переказ грошей.

4. Наявність, зовнішній вигляд, комплектацію та вартість товарів уточнюйте по телефону. Виробники залишають за собою право змінювати технічні характеристики і зовнішній вигляд товарів без попереднього повідомлення. Замовлення вважається прийнятим з моменту підтвердження його по телефону або в повідомленні. Замовляючи і купуючи товар в нашому магазині, Ви погоджуєтеся з усіма правилами та умовами нашого магазину, описаними в розділі "Оферта", "Оплата и Доставка".

5. Претензії щодо повернення або заміни приймаються тільки при наявності документального підтвердження служби доставки про виявлення дефекту або невідповідності замовлення в приміщенні служби при співробітника даної фірми. Забраний від перевізника товар обмінюється або повертається тільки за рахунок покупця якщо не порушена упаковка виробника. Згідно закону України про вантажоперевезення будь-яким транспортом в разі втрати або видимих пошкоджень вантажу матеріальну відповідальність у повному обсязі несе служба доставки!

6. Після прибуття, посилка зберігається на відділенні "Нової Пошти" 5 днів, після цього автоматичне повернення відправнику Для продовження зберігання, телефонуйте за телефонами, вказаними на сторінці Контакти.

7. Даний інформаційний ресурс не є публічною офертою. Наявність, зовнішній вигляд, комплектацію та вартість товарів уточнюйте по телефону. Виробники залишають за собою право змінювати технічні характеристики і зовнішній вигляд товарів без попереднього повідомлення. Замовляючи і купуючи товар в нашому магазині, Ви погоджуєтеся з усіма правилами та умовами, описаними в розділі "Оферта".

8.Копіювання контенту з "tapok.com.ua можливо тільки з письмової згоди з боку і з розміщенням посилання на першоджерело.